Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Może zainteresują Cię te szkolenia?

Szkolenia promowane

Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Reklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów

Termin: 2024-07-24 - 2024-07-25 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1290.00 zł

1586.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Hotel Tobaco
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Perła Leśna
Ośrodek Konferencyjno-Wypoczynkowy Nadarzyn, Mazowieckie
Więcej...
ibis Styles Wrocław Centrum
Hotel Wrocław, Dolnośląskie
Więcej...
Klub Golfowy ''Lisia Polana''
Centrum Konferencyjno-Rekreacyjne Pomocnia, Mazowieckie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Nasze katalogi objęły patronat medialny nad targami EVENT 2009
2009-04-07 17:06:49

Współpraca pomiędzy Międzynarodowymi Targami Polska a internetowymi serwisami www.organizatorzyimprez.pl rozpoczęta.

Kryzys wyciąga rękę po portfele
2009-02-20 13:52:13

Kryzys powoduje zachwiania na rynku pracy, a to z kolei powoduje bezrobocie. Firmy tną etaty, fabryki zwalniają ludzi, a na tablicach w PUP pustki, nowych ofert pracy brak. Jednak nie wszystkie zakłady zostaną zamknięte, nie wszystkie małe firmy upadną, jednym słowem nie wszystkim grozi bankructwo.

Artykuł Kryzys wyciąga rękę po portfele
Wakacje, lecz nie dla wszystkich.
2008-06-25 12:45:18

Właśnie rozpoczął się okres wakacyjnych urlopów. A w ostatnim czasie w firmach bazowym tematem numer jeden stał się ranking najpiękniejszych polskich plaż, hoteli, czy kąpielisk. Temat ten zdecydowanie wywołuje wśród pracowników dłuższe momenty „wyłączania się” i pogrążania w refleksjach nad długo o

Artykuł Wakacje, lecz nie dla wszystkich.
Co słychać w branży gastronomicznej?
2008-03-17 14:07:43


W świecie gastronomii w Polsce od kilku lat obserwuje się wyraźny rozwój. Rozwój ten dotyczy obrotów, powstających nowych sieci barów i restauracji oraz stale powiększającej się oferty i zakresu działań cateringu.

Środki unijne dofinansownanie na e-learning
2009-05-29 12:05:45

W latach 2007 - 2013 na szkolenia pracowników przedsiębiorstw dostępne będzie w Polsce ponad 2 mld euro. To znacznie więcej niż w działaniu ukierunkowanym na innowacyjne inwestycje. Ponadto sami przedsiębiorcy będą mogli samodzielnie ubiegać się o dofinansowanie szkoleń i studiów dla swoich pracowni

Artykuł Środki unijne dofinansownanie na e-learning

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia e-learning obsługa klienta Polanica Zdrój

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.